
Šiandien rinkoje vis dar jaučiamas sąstingis. Statybos bendrovės dar tik pradeda planuoti projektus, ieško finansavimo, tiekėjų, specialistų, technikos. Kelių tiesimo bendrovės laukia valstybės užsakymų, nerimauja, plūstasi ir dalyvauja savivaldos skelbiamuose konkursuose. Nepatekusieji į konkursus skundžia savo kolegas teismuose, kelia ginčus, bando nukonkuruoti vieni kitus arba įsiteikti potencialiems užsakovams.

UAB „GPS partneris“, oficiali šveicarų kompanijos „GeoMax“ atstovė Lietuvoje, jau dvyliktus metus prekiauja profesionalia matavimo įranga, skirta kelininkams, matininkams, statybininkams, inžinieriams, architektams ir kitų sričių specialistams. Ši įmonė vertina kiekvieną savo klientą, siūlydama platų kokybiškų prekių asortimentą, technologines naujoves ir patogias paslaugas.

„Mobiliojo ryšio operatorius TELE2 yra vienas pirmaujančių Europos telekomunikacijų operatorių“, – skelbia telekomunikacijų bendrovė savo internetinėje svetainėje ir prie to priduria: „Atidžiai stebime savo klientų poreikius ir greitai prie jų prisitaikome, didžiuojamės paprasta savo organizacijos struktūra, tiesiu bendravimu ir draugišku požiūriu į vartotoją ir mes renkamės paprastus sprendimus, nebijome kopijuoti gerų dalykų ir niekada nekeičiame to, kas gerai veikia.“

Pernai per patį krizės įkarštį būsime pražiopsoję vieną „apvalų“ jubiliejų: 2012 m. sukako lygiai dvidešimt metų nuo ekologinių normų Euro 0 – Euro 6 įsigaliojimo. Šiandien stovime prieš paskutinįjį Euro 6 laiptelį ir visai netrukus turėsime kopti dar aukščiau: nuo 2015-ųjų Euro 6 taps įstatymu. Kas laukia vežėjų jam įsigaliojus?

Vokietijos sunkvežimių gamintojas „MAN Truck and Bus AG“ savo turo per Europą „Roadshow 2013“ metu aplankė ir Lietuvą. Kačerginės Nemuno žiede organizuoto pasirodymo metu Lietuvos transporto įmonių atstovai turėjo puikią galimybę išbandyti naujausius „MAN“ vilkikų modelius bei susipažinti su „Euro 6“ varikliais ir jų technologiniais sprendimais.

Šie metai bendrovei, atstovaujančiai BMW markės automobiliams Lietuvoje, buvo tikrai sėkmingi. Įvykdyti geri pardavimai bei atlikta reklaminė kampanija. Įvykiai po Londono vasaros Olimpinių žaidynių be abejonių bendrovei „Krasta Auto“ atnešė nemažai dėmesio iš automobilių pirkėjų. Nors oficialiai bendrovė „Krasta Auto“ atsisako komentuoti, be abejo, rudenį Londono olimpinių žaidynių medalininkams dovanoti BMW automobiliai prisidėjo prie automobilių pardavimų rodiklių.