
Verslas prisitaikė prie pokyčių – rinkos sąlygų, aplinkosaugos reikalavimų, veikia dar racionaliau ir efektyviau. Užmezgę glaudžius ryšius su vietos bendruomenėmis, įsiklausę į jų pageidavimus ir norus, verslo atstovai sprendžia iškeltas užduotis, stengiasi prisitaikyti ir pateisinti vietos gyventojų lūkesčius. Bendruomeniškumo samprata ir atsakomybės jausmas skatina verslo atstovus tapti socialiai atsakingais. Verslas sukurs naujų darbo vietų IšRead the Rest…

Dabar laukiama kitų metų pradžioje įvyksiančio teismo posėdžio, nes paprastų darbuotojų padėtis išties nepavydėtina: bendrovės vadovai už nusižengimus, akivaizdžiai prasilenkiančius su darbo teise, nėra baudžiami, o sausi išlipę iš balos dar labiau puola savo pavaldinius dėl menkiausių smulkmenų. Žurnalas „Transportas“ bandė išsiaiškinti bendrovėje susiklosčiusią situaciją, tačiau valstybės institucijos dalį joms pateiktų klausimų ignoravo, o bendrovėsRead the Rest…

AB „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) yra įsipareigojusi įkurti ir administruoti Viešuosius logistikos centrus (VLC) Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Viešasis logistikos centras – tai teritorija, kurioje plėtojama veikla, susijusi su transportu ir logistika. Kiekviename VLC turi būti įrengta bent po vieną įvairiarūšį krovinių terminalą, skirtą krovinių perkrovimui nuo/ant skirtingų transporto rūšių, tam, kad būtų skatinama įvairiarūšių transportoRead the Rest…

Šiemet kovo 10 d. Baltarusijos transporto ir komunikacijos ministerija priėmė sprendimą dėl svorio ant ašies apkrovos sezoninio ribojimo krovininiams automobiliams, važiuojantiems Baltarusijos keliais. Apribojimas turėjo įsigalioti nuo kovo 20 d., todėl pasienyje pradėjo formuotis vilkikų grūstys. Sunkvežimių spūstys Lietuvos ir Baltarusijos pasienyje ypač pradėjo gausėti nuo kovo 22 d. To priežastys nebuvo žinomos nei LietuvosRead the Rest…

AB Lietuvos geležinkeliai – viena didžiausių Lietuvos įmonių. Atsivertus jos internetinį puslapį pabyra frazės apie tai, kad čia gerbiami darbuotojai, atnaujinama gamybinė technika, įmonė yra gavusi tarptautinių ir Lietuvos apdovanojimų. Antai Lietuvos verslo konfederacijos organizuotame konkurse „Mylimiausia įmonė 2014“ bendrovė Lietuvos geležinkeliai tapo nugalėtoja didelių įmonių kategorijoje.

Kinija nesiliauja stebinusi savo pasiekimais. Jai įgyvendinti projektus padeda stambiausios Europos kompanijos, kurios tiki šios šalies ekonominiu potencialu.

Kone pusę savo laivų išpardavusi Susisiekimo ministerijai pavaldi akcinė bendrovė Lietuvos jūrų laivininkystė jau senokai nebegali pati išsilaikyti. Neseniai kaip paskutinio šiaudo griebtasi prašant finansinės injekcijos iš valstybės biudžeto, tačiau Vyriausybė tokio gelbėjimo plano nepalaimino. Tiesa, skęstančiai įmonei dar matyti šiek tiek šviesos tunelio gale. Tikimasi įsteigti kontroliuojančios bendrovės principu veiksiančią transporto įmonių grupę, kuri nacionalinį laivyną bandytų traukti iš skolų liūno.