SUSISIEKIMAS LOGISTIKA TECHNOLOGIJOS
ISSN 2029-4204
Transportas, 2015 Nr. 3-4 (55). Kas trugdo jūsų įmonės veiklai?

Visas problemas stengiamės išspręsti savarankiškai ir galiu patikinti, kad viską įmanoma išspręsti. Nenorime nieko mokyti, patarinėti ar skųstis. Aktyvus darbas suteikia pasitikėjimo savimi ir tikėjimo ta veikla, kurią vykdome. Dirbame specifiniame sektoriuje jau 20 metų. Galiu paminėti, kad sėkmingai išsprendėme miškų įstatymo, kasybos sektoriaus, gamtinių išteklių mokesčių įstatymų pataisas, kurias patvirtino Seimas. Dalyvavome šių įstatymų svarstymuose ir jiems pritariame. Investuotojų neieškome, nes stengiamės investuoti tik savas lėšas, todėl esame ne iš tų lietuvių, kurie nuolat dėl kažko rauda. Vis dar laukiame 2014–2020 m. ES fondų finansuojamų projektų skelbimų. Jau artėja 2016 m. pradžia, bet tikimės, kad dalis projektų bus skirti ir pramonės plėtrai.

Transportas, 2012 Nr. 4-5 (43). Kokią naudą verslui teikia valstybės įmonės?

Pastaruoju metu šalyje priimti teisės aktai nepalankiai veikė mūsų kasybos sektorių. Tai mokesčių už gamtos išteklių įstatymų pakeitimas, kai mokesčiai buvo keliami daug kartų, o tai labai neigiamai atsiliepia verslui. Praeitais metais priimtas miškų įstatymas ir su juo susijusi gamtinių išteklių kasyba kalba, kad iš pradžių kasybą reikia pradėti ne po miško, o vėliau po mišku. Gal tai būtų ir aktualu kai kuriems gamtiniams ištekliams, bet kitiems pirmenybės principas yra nelogiškas, nes mums jis atrodo vienaip, miškininkams atrodo kitaip. Atsiranda įvairių interpretacijų. Tai aiškumo į verslo sąlygas neįveda, sunkina, laiko neapibrėžtą situaciją. Šis teisės aktas tikrai nelabai gerai veikia. Kadangi mes esame „Lietuvos pramoninkų“ konfederacijos nariai, nė kartą pasisakėme už darbo kodekso koregavimą, nes iš tikrųjų darbo sąlygos turėtų būti lankstesnės, bet politika vangiai sprendžia šį klausimą.

VADOVŲ GALERIJA

Klausimas vadovams

■ Kas trugdo jūsų įmonės veiklai?
■ Kokią naudą jūsų verslui atneša įdiegtos inovacijos?
■ Kokie Jūsų lūkesčiai 2015 metams?
■ Kokie veiksniai daro įtaką jūsų įmonės veiklai?
■ Kaip paveiks jūsų įmonės veiklą euro įvedimas Lietuvoje?
■ Kokie jūsų lūkesčiai 2014 metams?
■ Kaip jūs vertinate valdžios institucijų paramą verslui?
■ Kokią konkurenciją jūsų įmonei kelia kitų ES šalių įmonės?
■ Kaip jums gali pakenkti nestabili situacija finansų rinkose?
■ Kaip vertinate pernykščius darbo rezultatus? Ar jie suteikė pranašumo prieš kitus rinkos dalyvius?
■ Ar pasitikite Lietuvos įstatymais ir jų teisingumu?
■ Kokie jūsų lūkesčiai, keičiantis Lietuvos politinei valdžiai ?
■ Kokią naudą verslui teikia valstybės įmonės?
■ Kokią įtaką Lietuvos verslui gali turėti EK sprendimas įvesti griežtesnes sankcijas Baltarusijai?
■ Kokia 2012-ųjų metų pradžios ekonominė situacija?
■ Ko Jūs tikitės iš ateinančių metų ekonomikos?
■ Kaip jūsų vadovaujamoje įmonėje ruošiamasi galimai krizei?
■ Ar jus tenkina šalies mokyklose paruošiami specialistai?
■ Ar ES sprendimai turi įtakos Jūsų įmonės verslo konkurencingumui?
■ Kokius susijusius su ekologija mokesčius moka bendrovė ir kaip tai atsiliepia jos biudžetui?
■ Kokios grėsmės slypi sparčiai augančioje krovinių rinkoje?
■ Kaip stiprinamas Jūsų įmonės konkurencingumas ?
■ Kaip monopolizuotos verslo sritys paveikė jūsų darbą?
■ Kaip jus saugo ir gelbsti saugos ir gelbėjimo tarnybos?
■ 2011-ieji – permainų ar stagnacijos metai?
■ Ko tikitės iš pašto rinkos liberalizavimo, numatyto 2013 m.?
■ Krovinio praradimas – logistikos kasdienybė ar tragedija ? Ar gaisras kelte „LISCO Gloria “ ką nors ir ko nors pamokė?
■ Ar pasiteisino krovinių srautų prognozės ir kokius pokyčius matote 2011-aisais?
■ Kaip statysime kelius be ES fondų pinigų?
■ Kaip vertinate šių metų turistinį sezoną?
■ Kokius didžiausius sunkumus įžvelgiate transporto versle?
■ Kokių specialistų reikia transporto verslui?
■ Ar didėja krovinių srautai?
■ Kokius prekių srautus prognozuojate 2010–Iais?
■ Kokius sprendimus priėmėte krizei įveikti?
■ Kokios krovinių gabenimo kryptys šiemet išliko gyvybingiausios?
■ Kaip vertinate dabartinę Lietuvoje veikiančių bankų kreditavimo politiką?
■ Ką Lietuvos verslui reiškia Rytų rinka?
■ Kokia Jūsų nuomonė apie aukštas degalų kainas Lietuvoje?
■ Ar karmėlava ir šiauliai yra tinkamos vietos logistikos centrams statyti?
■ Kaip ketinate optimizuoti savo veiklą?
■ Kaip vertinate Lietuvos, kaip tranzito valstybės, patrauklumą krovinių srautui tarp rytų ir vakarų?
■ Kuo logistikos sfera patraukli moterims?
■ Kada šalyje nuvilnys didžiausia bankrotų banga?
■ Kokius pokyčius savo veikloje regite 2009-aisiais?
■ Kaip vertinate Lietuvos muitinės darbą?
■ Ar Lietuva gali tapti logistikos valstybe ?
■ Kaip narystė ES paveikė Jūsų verslą?
■ Ar Lietuvai reikia naujo oro uosto?
■ Ar Klaipėdos uostas patrauklus krovinių gabentojams?
■ Kaip sprendžiate keleivinį transportą užklupusias bėdas?
■ Kaip išgyventi vežėjų verslo krizę?
■ Kokią veiklos strategiją pasirinkote 2008-iesiems?