COMMUNICATION LOGISTICS TECHNOLOGY
ISSN 2029-4204
Transportas, 2015 Nr. 3-4 (55). What interferes with your company’s activity?

Visas problemas stengiamės išspręsti savarankiškai ir galiu patikinti, kad viską įmanoma išspręsti. Nenorime nieko mokyti, patarinėti ar skųstis. Aktyvus darbas suteikia pasitikėjimo savimi ir tikėjimo ta veikla, kurią vykdome. Dirbame specifiniame sektoriuje jau 20 metų. Galiu paminėti, kad sėkmingai išsprendėme miškų įstatymo, kasybos sektoriaus, gamtinių išteklių mokesčių įstatymų pataisas, kurias patvirtino Seimas. Dalyvavome šių įstatymų svarstymuose ir jiems pritariame. Investuotojų neieškome, nes stengiamės investuoti tik savas lėšas, todėl esame ne iš tų lietuvių, kurie nuolat dėl kažko rauda. Vis dar laukiame 2014–2020 m. ES fondų finansuojamų projektų skelbimų. Jau artėja 2016 m. pradžia, bet tikimės, kad dalis projektų bus skirti ir pramonės plėtrai.

Transportas, 2012 Nr. 4-5 (43). What benefit do state-owned enterprises bring to business?

Pastaruoju metu šalyje priimti teisės aktai nepalankiai veikė mūsų kasybos sektorių. Tai mokesčių už gamtos išteklių įstatymų pakeitimas, kai mokesčiai buvo keliami daug kartų, o tai labai neigiamai atsiliepia verslui. Praeitais metais priimtas miškų įstatymas ir su juo susijusi gamtinių išteklių kasyba kalba, kad iš pradžių kasybą reikia pradėti ne po miško, o vėliau po mišku. Gal tai būtų ir aktualu kai kuriems gamtiniams ištekliams, bet kitiems pirmenybės principas yra nelogiškas, nes mums jis atrodo vienaip, miškininkams atrodo kitaip. Atsiranda įvairių interpretacijų. Tai aiškumo į verslo sąlygas neįveda, sunkina, laiko neapibrėžtą situaciją. Šis teisės aktas tikrai nelabai gerai veikia. Kadangi mes esame „Lietuvos pramoninkų“ konfederacijos nariai, nė kartą pasisakėme už darbo kodekso koregavimą, nes iš tikrųjų darbo sąlygos turėtų būti lankstesnės, bet politika vangiai sprendžia šį klausimą.

VADOVŲ GALERIJA

Klausimas vadovams

■ What interferes with your company’s activity?
■ What benefits does the innovations bring for your business?
■ What do you expect in 2015?
■ What factors affect the performance of your company?
■ How joining the Euro zone will affect your business?
■ What do you expect in 2014?
■ How do you assess authority’s support for business?
■ What impact on competition does EU companies give?
■ How could fragile situation in financial markets could harm you?
■ How do you evaluate last year’s performance results? Did they give any advantage over other market participants?
■ Do you trust the Lithuanian laws and fairness thereof?
■ What are your expectations in the face of the changing Lithuanian political power?
■ What benefit do state-owned enterprises bring to business?
■ What impact on Lithuanian business could have EU economic sanctions to Belarus?
■ How do you assess the economic situation of the beginning of the year 2012?
■ What is the economical forecast for the next year for your business?
■ How is your managed company preparing for a possible crisis?
■ Are you satisfied with the quality of specialists prepared by the schools of our country?
■ How European Union‘s decisions influence your business?
■ What ecology related taxes does the company pay and what impact do those have on its budget?
■ What threats are present in the rapidly expanding cargo market?
■ How do you keep your company‘s competitivness?
■ How have monopolised business fields affected your work?
■ How do safety and rescue services protect and help you?
■ 2011–– year of change or doldrums?
■ What do you expect from market liberalisation as of 2013?
■ The loss of cargo––daily round of logistics or tragedy? Has the fire on the ferry LISCO GLORIA taught us something?
■ The forecasts for cargo flows have justified themselves and what changes see in 2011?
■ How Are We Going to Construct Roads without Money from EU Funds?
■ What do you think about this tourist season?
■ What challengers do you anticipate in the transport business?
■ What professionals need to transport business?
■ Has the flow of freight increased?
■ What cargo flows they predict for 2010?
■ What solution have you adopted to overcome the crisis?
■ What directions of carrying cargoes have remained of greatest vitality this year.
■ How do you assess the crediting policy of the banks?
■ What does the Eastern market mean to Lithuania’s business?
■ How is your business changed by high fuel prices in Lithuania?
■ Karmėlava and Šiauliai attractive places to build the new logistics centres in?
■ Do you intend to reduce volumes of your activities?
■ How do you assess the attractiveness of Lithuania as a transit state for transport of goods between East and West?
■ What attracts women to the sphere of logistics?
■ When will the largest wave of bankruptcies strike the country?
■ What changes are you going to introduce in 2009?
■ (Lietuvių) Kaip vertinate Lietuvos muitinės darbą?
■ (Lietuvių) Ar Lietuva gali tapti logistikos valstybe ?
■ (Lietuvių) Kaip narystė ES paveikė Jūsų verslą?
■ (Lietuvių) Ar Lietuvai reikia naujo oro uosto?
■ (Lietuvių) Ar Klaipėdos uostas patrauklus krovinių gabentojams?
■ (Lietuvių) Kaip sprendžiate keleivinį transportą užklupusias bėdas?
■ (Lietuvių) Kaip išgyventi vežėjų verslo krizę?
■ (Lietuvių) Kokią veiklos strategiją pasirinkote 2008-iesiems?